telekonsultacje już dostępne


W związku z rozprzestrzenianiem się koronawirusa COVID–19 ograniczyliśmy liczbę wizyt stacjonarnych w naszym Centrum. Jednocześnie uruchomiliśmy możliwość skorzystania z usług telemedycznych – teleporada, e-recepta, e-zwolnienie.

Oferujemy możliwość uzyskania teleporady lekarzy specjalistów:
dermatolog,
— nefrolog,
— ortopeda,
— gastrolog dziecięcy,
— endokrynolog dziecięcy,
— neurolog dziecięcy
.


e-wizyta to:

— porada lekarska bez wychodzenia z domu lub biura,
— porada w wygodnym dla Ciebie terminie,
— oszczędność czasu,
— zmniejszenie ryzyka kontaktu z innymi.

Jak umówić telekonsultację?

Zadzwoń pod numer 71-716-24-84. Recepcjonistka pomoże znaleźć dogodną godzinę konsultacji oraz przeprowadzi przez kolejne kroki rezerwacji wizyty.


Co obejmuje telekonsultacja?

W ramach konsultacji możesz spotkać się ze specjalistą gdziekolwiek jesteś bez konieczności płacenia za podróż. Unikasz również kontaktu z innymi osobami. Dla Państwa bezpieczeństwa i wygody możliwe jest uzyskanie porady telefonicznej lekarza medycyny rodzinnej. W ramach telekonsultacji możesz:
— skonsultować się z lekarzem i np. omówić wyniki badań,
— otrzymać e-receptę,
— lekarz ma możliwość wystawić e-zwolnienie lekarskie w przypadku uzasadnionych medycznie wskazań.


Jak przebiega płatność?

Płatność za konsultację jest obowiązkowa przed jej rozpoczęciem. Dokonywana jest przez płatność online imoje – rozwiązanie dostarczane przez ING Bank Śląski, którego bezpieczeństwo potwierdza certyfikat PCI DSS. Możliwe formy płatności obejmują płatność kartą kredytową lub debetową, przelew z rachunku bankowego, BLIK.

Czy po zakończeniu telekonsultacji możliwe jest ponownie połączenie się z tym samym lekarzem?

Prosimy o kontakt z recepcją pod numerem: 71-716-24-84. Recepcjonistka przekaże informacje lekarzowi który będzie mógł skontaktować się telefonicznie lub mailowo.